Apple, Samsung, Pebble та інші виробники «розумних» годинників можуть порадіти: їхні сукупні продажі під кінець минулого року перевершили продажі швейцарських годинників. Останніх, які традиційно вважають предметом розкошу й еталоном годинникового мистецтва, у четвертому кварталі минулого року продано 7,9 мільйони. Тоді як у новій ніші smartwatches продано 8,1 млн товарів, повідомляє з посиланням на дослідницьку фірму Strategy Analysts видання Quartz.

Лідером у новому сегменті є Apple, у компанії 63% ринку. При цьому варто врахувати, що Apple Watch було представлено менше року тому: всього лиш у квітні. За рік галузь показала ріст у понад чотири рази. У швейцарських годинникарів усе сумніше: галузь просіла на 4,8%.

Із початку року в Rolex, Omega, Blancpain і компанії справи ще гірші: січневі продажі порівняно з першим місяцем 2015-го знизились на 8%. Головна причина — сповільнення росту економіки Китаю.

Смарт-годинники виграють, тому що в тренді та вміють більше. Але у Швейцарії роблять іще один вид годинників, який може не боятись віянь моди. По-перше, вони примітивні і вміють лише відмірювати заданий на заводі відрізок часу. По-друге, вони не менш красиві, хоч мають всього три складові: скло, повітря й пісок. Процес виробництва пісочних годинників також гарний. Можете подивитись в одному з наших відео рубрики «Друг ночі».