Торік співзасновник сайту бронювання готелей Kayak Пол Інгліш продав його за $1,8 мільярда. Зараз він працює над запуском нового сервісу для мандрів Lola, а в перервах кілька годин на тиждень працює водієм сервісу Uber у рідному Бостоні, обслуговуючи пасажирів на власній новій Tesla.

Причина такого кроку багатія — в одноманітності кола спілкування. «Я подивився в планувальник, і зрозумів, що 90 відсотків моїх зустрічей — із людьми зі світу технологій. Мені захотілось розширити коло спілкування», — цитує чоловіка Inc.

Він не каже пасажирам, що є успішним бізнесменом. Зазвичай каже, що інженер, і переводить розмову на те, чим займаються його пасажири. Заради цього він веде щоденник, у якому занотовує щось про кожного свого клієнта.

Найбільше Інглішу запам’яталась 13-річна дівчинка з Китаю, яка приїхала до Бостона відвідати кілька шкіл. Вона сподівається, що якщо поступить до якоїсь, їй буде легше поступити до омріяного МІТ, Масачусетського технологічного інституту. А Пол — інструктор у тамтешній бізнес-школі.

— Я сказав їй це. Вона не змогла повірити: «Навіщо ви працюєте таксистом, якщо можете викладати в МІТ?» Я відповів їй, що веду кілька різних життів.

Зараз чоловік думає започаткувати нове хобі. «Біля мого офісу є бар. Ми поговорили, чи я міг би допомагати їм за стійкою по понеділках. Певно, це також класний спосіб пізнавати нових людей».

Uber виконує соціальну функцію також у Китаї. Там, коли водії влаштовуються працювати в рамках сервісу не щоб підзаробити, а щоб поспілкуватись — це звична справа.