Twitter шукає можливості збільшити свої доходи. Хоч проект і лишається найбільшим у світі сервісом мікроблогів, в останні роки кількість його користувачів зростає повільно. На сьогодні сервіс налічує 319 мільйонів користувачів, які писали б щось бодай раз на місяць — і це в рази менше, ніж у Facebook. Дохід від реклами на цьому тлі теж не росте.

Як наслідок, серед частини користувачів сервісу недавно було проведене опитування: чи не проти б вони використовувати платну версію Twitter-клієнта Tweetdeck. Зараз цю надбудову над мікроблогінговим сервісом використовують через зручний інтерфейс, хоча функції в додатку такі ж, як і в основного сервісу. Тепер їх планують розширити: дозволить бачити статистику переглядів, тренди, особливості аудиторії, надасть розширені можливості для створення публікацій. Компанія показала й попередній вигляд свого платного сервісу. Ось він:

У компанії розраховують, що користувачами платної опції стануть переважно ті, хто використовує Twitter для роботи: маркетологи, піарники й журналісти.