Спершу — кілька розворотів. “Обкладинка” передмови:

Так часом виглядав знімальний майданчик:

Тепер — цитата:

Найдивнішим для мене було те, як люди відгукнулись на появу цієї книжки. Вони сприйняли її як мистецький об’єкт — чого я не міг уявити, коли сидів із редактором у маленькому кабінеті без вікон, вирішуючи, куди яка картинка піде й чому.
Люди ж робили фотознімки книжки й надсилали їх мені. Це десь як із садовим гномом – тільки з книжкою про фільм. Один хлопець закопав її разом з австралійським прапором у пісок. Інша жінка витягла її на верхівку гори. Для чого комусь це робити? Це ж двокілограмова книжка.
Метт Золлер Сейц, історик кіно й автор книжки

Метт Сейц і Вес Андерсон, режисер відомих за численні колоритні деталі фільмів, давно товаришують. Після виходу останньої роботи режисера, «Готель “Гранд Будапешт”», він зробив із Весом серію інтерв’ю про те, як той знімав кіно. Адже стрічка — повністю плід уяви режисера, від сюжету до дрібних деталей інтер’єру. Публіка й критики оцінили задум: минулої неділі Hotel Grand Budapest отримала “Золотий глобус” у номінації “Найкращий мюзикл чи комедія”.

Дія фільму розгортається у вигаданій центральноєвропейській країні Зубровці в час між двома світовими війнами. Консьєрж престижного готелю “Гранд Будапешт” Густав приймає на роботу молодшим портьє Зеро Мустафу, і заводить з ним дружбу. Тимчасом давня відвідувачка готелю й прихильниця Густава мадам Д. помирає, лишивши у спадок картину “Хлопчик і яблуком”. Син пані Д. Дмитрій, вважаючи, що картина є великою цінністю, не погоджується з заповітом і розпочинає полювати на полотно. Усе відбувається на тлі строкатих інтер’єрів, кумедних діалогів і цікавих деталей. Фільм вийшов і в український прокат. Хто не бачив цілого — ось трейлер до стрічки:

Ще кілька розворотів книжки:
afd50d93dc9a1456b9eb571b905da596

167c059d5356b4ad2a56d93d560b14ca

А ось як виглядала інша книжка Метта Сейца, присвячена загалом творчості Андерсона:

717PNVPTxCL 71iQmi05AtL

Зображення з Behance та Amazon.