Автори й редактори Financial Times обрали найкращі книжки 2014-го.

цілий розділ із найкращими книжками року по жанрах від The Guardian
+ колумністи книжкової рубрики The New York Times відповідають на питання “Яку найкращу нову чи стару книжку ви прочитали цьогоріч?”

Інфографіка на основі різних літературних премій, книжкових сайтів та відгуків читачів на тему найкращих книжок жанру non-faction із будь-коли написаних.

Хлопець щасливчик із бідної китайської родини приїжджає вчитися до Харкова, де починає успішний бізнес і знаходить красуню-дружину. Китайський інтернет тепер повен заздрощів. А найконструктивніші коментарі – такі.

“Вже пообіді піду в українське посольство за візою”.
“Тепер не хочу бути китайцем. Хочу бути українцем”.
“Не розумію. Він не мав грошей, не знав російської – і як йому вдалось досягти успіху?”
“Китайці дуже наполегливі й старанні. Просто у своїй країні через перенаселеність це перестає кидатись в очі. Але щойно китаєць виїжджає у світ – там одразу видно силу китайських людей!”
“Ось і спосіб визначити, наскільки реально успішним є чоловік. Це те, чи може він одружитись на іноземці (з Європи чи Америки; Близький Схід, Африка, Південно-Східна Азія не рахуються)”.

Генератор назв для чергового революційного стартапу. Вводите слово – отримуєте півсотні варіантів.

+ генератор назв для виставки концептуального мистецтва

Істотки з популярного кліпу Dumb Ways To Die (один з найкращих прикладів вдалої соціальної реклами: в пісні застерігають обережно поводитись у метро) з’явились у форматі плюшевих іграшок.

+ випущено й безкоштовну гру для Android та iOS, в якій проілюстровано наслідки необачного поводження з реальністю. Нещодавно з’явилась друга частина гри – “Спортивні змагання”.

Портал про рекламу AdWeek обрав найкращу телерекламу 2014 року. За лінком 10 відео, а нам найбільше сподобалось ось це: